نوع فعالیت
|
به روز رسانی فرایندهای منابع انسانی و انجام اصلاحات مورد نیاز
|
پایش عملکرد مدیریت منابع انسانی تمامی واحدهای تابع دانشگاه براساس استانداردهای موجود و محاسبات شاخص های عملکردی نیروی انسانی
|
ساماندهی برنامه تردد آذرخش و اصلاح اطلاعات پرسنل و رفع خطاهای آن از طریق تعاملات و ارتباطات با شرکت آذرخش
|
ساماندهی شیفت درگردش ویژه نیروهای رادیولوژی و پرستاری و انتظامات
|
بررسی ثبت دستی ورود و خروج در سامانه تردد و گزارش گیری این نوع ثبت ها از سامانه و پیشبرد آن به سمت سامانه ای شدن با ایجاد محدودیت های موجود
|
بررسی کلیه گزارشات ارسال شده به امور مالی
|
بررسی دسترسی شیفت های مجاز برای واحد مربوطه
|
بررسی دقیق ورود و خروج کارکنان، تذکر به افراد در صورت تعجیل و تاخیر، استفاده از مرخصی شخصی و ماموریت اداری
|
بررسی فرایند های کاری کارگزینی(تردد) به صورت حضوری از کلیه واحدها و ارائه آموزش کار با سامانه تردد آذرخش
|
برگزاری جلسات آموزشی و رفع اشکال برای کلیه واحدها
|
انجام فرایند جذب و استخدام و صدورابلاغ برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 1402 به تعداد 56 نفر
|
کلیه امور مربوط به قانون نیمه وقت بانوان و در خواست های مربوط به مرخصی بدون حقوق
|
انجام کلیه امور مربوط به هیات تخلفات اجرای حکم قطعی و قابل پژوهش و صدور احکام مربوطه به تعداد 30 و انجام کلیه مکاتبات در این خصوص
|
انجام امور مربوط به اخذ مجوز استخدام پیمانی و شرکتی ( سامانه رشد)
|
انجام کلیه امور مربوط به دریافت شماره مستخدم برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون های استخدامی سال 1399 به تعداد169 نفر و بارگذاری مدارک در سامانه کارمند ایران
|
انجام کلیه مکاتبات ارسالی از سوی اتوماسیون
|
پاسخ به مکاتبات نمایندگان محترم استان، کمیته امداد ، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و افراد متقاضی کار درخصوص درخواست اشتغال به تعداد 30 مورد
|
صدور معرفی نامه های مربوط به فرایندهای حذب نیروهای قراردادی بیمه روستایی( معرفی نامه های طب کار،عدم سوءپیشینه، تعهد محضری )
|
انجام فرایندهای بکارگیری تا صدور ابلاغ و صدور ابلاغ برای جابجایی نیروهای انتظامات
|
انجام مکاتبات با هسته گزینش به منظور معرفی افراد به آن هسته به تعداد 5 مورد
|
تهیه فراخوان جهت جذب نیروهای شرکتی و بیمه روستایی به تعداد 5 مورد
|
برگزاری جلسه جهت بازگشایی پاکت های ارسالی فراخوان به تعداد 5 مورد
|
هماهنگی و برگزاری جلسه مصاحبه با افراد شرکت کننده در فراخوان به تعداد 5 مورد
|
هماهنگی و برگزاری جلسات مربوط به کمیته آزمون به تعداد10مورد
|
پاسخ به نامه های اداری بازرسی و پاسخگویی به شکایات در خصوص شکوائیه ها( به همراه مستندات) به تعداد52 مورد
|
مکاتبه با هیات تخلفات درخصوص قراردادی های انصرافی و معرفی افراد متخلف به آن هیات به تعداد 25 مورد
|
صدور گواهی اشتغال بکار درون سازمانی، برون سازمانی، دارالترجمه و.. به تعداد 300 مورد.
|
صدور قرارداد افزایش حقوق سالانه، طبقه، رتبه، اعمال مدرک تحصیلی، فسخ قرارداد بازنشستگی و غیره نیروهای قراردادی کار معین و مشاغل کارگری و ....
|
مدیریت و به روزرسانی و ویرایش برنامه پرسنلی
|
مدیریت کاربران برنامه پرسنلی (احکام)
|
مدیریت و به روزرسانی و ویرایش چارت سامانه کارکنان
|
مدیریت کاربران سامانه کارکنان
|
راه اندازی سامانه امضای الکترونیک احکام
|
ارسال آمار پرسنلی به واحدهای درون و برون سازمانی
|
وزارت بهداشت( برنامه استراتژیک )hopسامانه
|
ارسال گزارشات در خصوص سامانه احکام و سامانه شرکتی ها در سامانه منابع انسانی وزارت به صورت ماهانه
|
به روزرسانی مداوم سامانه منابع انسانی وزارت
|
ارسال اطلاعات برنامه پرسنلی به سامانه منابع انسانی وزارت
|
مدیریت سرورهای منابع انسانی
|
مکاتبات اداری در امور هیأت علمی به صورت عادی و محرمانه ( اعم از: اعلام نیاز به وزارت، درخواست وام، ابلاغ ها، تعرفهK2، تاییدیه تحصیلی، گواهی اشتغال به کار، فوق العاده مدیریت، استعلام مطب، صلاحیت و هیات تخلفات و .....) به تعداد 1300 مورد
|
تهیه، تنظیم و صدور احکام کارگزینی هیأت علمی سالانه و موردی و پیگیری مراحل پاراف و امضای آن (اعم از: برقراری حقوق، مدیریت، ترفیع پایه، ارتقا، انتقال، ماموریت، تبدیل وضعیت، عائله مندی و اولاد، اشعه، سختی شرایط کار و ....) به تعداد 1000 مورد
|
تهیه، تنظیم و صدور قراردادهای محرومیت از مطب سالانه و موردی اعضای هیأت علمی دانشگاه و پیگیری مراحل پاراف و امضای قراردادها. به تعداد 350مورد
|
جذب و به کارگیری هیأت علمی متعهد خدمت و قراردادی و سرباز به تعداد 30 مورد
|
استخدام و تمدید هیات علمی پیمانی و بررسی پرونده و ترفیع پایه های مربوطه به تعداد 80 مورد
|
بررسی تعهدات و اعلام پایان تعهدات به وزارت به تعداد 40 مورد
|
بازخرید و بازنشستگی هیات علمی به تعداد 7 مورد
|
بررسی سوابق و تهیه لیست مشمولین دریافت ترفیع پایه سالانه و ارسال آن به معاونت آموزشی و دانشکده ها هر 3 ماه یکبار.
|
بررسی سوابق و تهیه لیست مشمولین دریافت ترفیع پایه 5 سال خدمت تمام وقت جغرافیایی و صدور حکم کارگزینی و قرارداد محرومیت از مطب
|
هماهنگی و پیگیری آیین نامه ها با کارشناسان وزارت متبوع و دانشگاه های علوم پزشکی کشور.
|
هماهنگی و پیگیری امور اداری با دفتر حقوقی، حراست، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و هیات بدوی انتظامی دانشگاه.
|
هماهنگی و پیگیری امور اداری و احکام کارگزینی با شرکت آذرخش.
|
هماهنگی و پیگیری امور اداری با سازمان های نظام پزشکی و تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری.
|
هماهنگی و اطلاع رسانی و پاسخگویی تلفنی و حضوری به اعضای هیات علمی و کارکنان واحدهای تابعه دانشگاه.
|
تهیه آمار هیات علمی و ارسال به مراجع مربوطه.
|
بررسی پرونده های فیزیکی اعضای هیت علمی و اصلاح تاریخچه شغلی
|
شرکت در جلسات مربوط به کارگزینی اعضای هیات علمی ، بررسی آئین نامه و پیشنهاد اصلاح موارد لازم و انجام مکاتبات مربوطه
|
نقل و انتقالات برون سازمانی ماموریت خروجی به تعداد 49 مورد
|
نقل و انتقالات برون سازمانی ماموریت ورودی به تعداد 45 مورد
|
انتقال خروجی به تعداد 15 مورد
|
انتقال ورودی به تعداد 10 مورد
|
ابلاغ تغییر محل خدمت به تعداد 305 مورد
|
بررسی و تایید نهایی فرم های ارزیابی عملکرد کارکنان در سامانه ارزیابی عملکرد به تعداد 6705 مورد
|
صدور گواهی تایید نمرات ارزشیابی جهت ارتقا رتبه به تعداد 650 مورد
|
بررسی پرونده کارکنان انتقالی(ورودی-خروجی) به تعداد 15مورد
|
ایجاد تغییرات در سامانه ارزیابی( فعال سازی رابط ارزیابی-ارزیابی کننده-تاییدکننده) به تعداد 60 مورد
|
رفع اشکال فرم های ارزیابی عملکرد در سامانه به تعداد 2000مورد
|
ثبت نمرات ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه در سیستم پرسنلی احکام از سال 1390 لغایت 1402 به تعداد 700 مورد
|
پیگیری و گزارش گیری دائم از مراکز جهت ارسال فرم های ارزیابی سال 1402 به اداره ارزشیابی ستاد به تعداد 6407 مورد
|
پیگیری و اطلاع رسانی به مراکز جهت شروع مرحله اول تا سوم ارزیابی عملکرد
|
تهیه گزارش بازخورد ارزیابی عملکرد و ارسال به مراکز
|
بارگذاری مستندات در سامانه hop وزارت متبوع و دریافت امتیاز کامل
|
هماهنگی و پیگیری امور اداره ارزشیابی با شرکت آذرخش.
|
مکاتبات اداری در امور هیأت علمی به صورت عادی و محرمانه ( اعم از: اعلام نیاز به وزارت، گواهی اشتغال به کار، استعلام بخشنامه از وزارت، درخواست اعلام نظر از معاونت های تخصصی در خصوص مشمولین، مکاتبه با بودجه، ارسال جدول زمان بندی توزیع پزشک و دندانپزشک، تایید گواهی مشمولین، دعوت به جلسه و .....)
|
صدور احکام کارگزینی مشمولین طرح و ضریبk به تعداد 55 مورد
|
استعلام تک فرزندی مشمولین از ثبت احوال به تعداد 26 مورد
|
گواهی اشتغال به کار به تعداد 126مورد
|
صدور گواهی عدم نیاز غیر از ساعت اداری به تعداد 42مورد
|
اعلام تسویه حساب با مشمولین به تعداد 212 مورد
|
پایان تعهدات ضریبk به تعداد 66 مورد
|
صدور ابلاغ طرحی و ضریب k به تعداد 541 مورد
|
صدور ابلاغ تمدید طرح و تمدید تعهدات متخصصین به تعداد 198 مورد
|
صدور گواهی پایان طرح به تعداد 385 مورد
|
صدور گواهی توقف از طرح به تعداد 76 مورد
|
صدور گواهی معاف از طرح به تعداد 98 مورد
|
اعلام پایان تعهدات متخصصین به درمان به تعداد 66 مورد
|
جهت بازنشستگی 328 نفر کارمند این دانشگاه در سال 1402 درخواست بازنشستگی داده اند که از این تعداد 196 نفر بازنشسته شده اند.
- کل پرونده این 328 نفر همکار جهت بررسی سوابق و مشکلات نقل و انتقال سوابق اقدام شد که به این تعداد:
- 450 مورد از همکاران شاغل و غیر شاغل که تحت پوشش صندوق های بیمه ای تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و خدمات کشوری جداگانه درخواست نقل و انتقال سوابق غیر رسمی و رسمی خودرا داده اند که اقدام گردید.
- 5مورد از همکاران هیات علمی جهت محاسبه دوران دستیاری اقدام گردید.
- 36 مورد استرداد کسور بازنشستگی با توجه به درخواست ها طی مراحلی انجام شد.
- 56 مورد تعیین بدهی سوابق خدمت زیر پرجم همکاران درخواست داده اقدام گردید.
- 15 مورد سوابق خدمت داوطلبانه در جبهه طبق درخواست آنان تعیین بدهی و مراحل کار انجام گردید.
- 5 مورد بررسی، معرفی و احتساب احکام مرخصی بدون حقوق در سوابق بازنشستگی اقدام شد.
8. 15 مورد برقراری حقوق وراث بازنشستگان فوت شده.
|
صدور کلیه احکام مربوط به معاونت ها، دانشکده ها و شبکه آوج به تعداد1420
|
تایید و بررسی احکام صادر شده توسط واحدهای تابعه به تعداد 14498 عدد
|
انجام کلیه فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران (از طرحی/ قراردادی/شرکتی و ......) به پیمانی و رسمی قطعی 199 نفر و هماهنگی های لازم با وزارت متبوع و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین و دیگر سازمان های ذیربط ( اعم از بنیادشهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران و ارتش و نیز فرماندهی انتظامی و ....)
|
کلیه مکاتبات مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان ( از پیمانی به رسمی آزمایشی) و صدور پیشنویس احکام ذیربط و نیز پیگیری نهایی احکام صادره حدود 102 نفر
|
کلیه مکاتبات مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان (از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی) و صدور پیشنویس احکام ذیربط و نیز پیگیری نهایی احکام صادره حدود 50 نفر
|
انجام کلیه فرآیند جذب و به کارگیری بهورزان (37 نفر به صورت قراردادی و 18 نفر در حال انجام امور به کارگیری)
|
انجام کلیه امور مربوط به بکارگیری اتباع بیگانه ( صدور پروانه کار، تمدید پروانه کار، تمدید پروانه اقامت و .....)
|
انجام امور مربوط به بیمه درمانی کارکنان و افراد تبعی آنان ( بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی)
|
پاسخگویی به کارشناسان شاغل در واحدهای امور اداری مستقر در مراکز تابعه دانشگاه ( توضیح و تشریح دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوطه)
|
پاسخگویی به کارکنان دانشگاه و ارباب رجوع و انجام مکاتبات مربوطه ( اعم از گواهی اشتغال ، تکمیل فرم های بیمه و دیگر موارد مربوطه)
|
هماهنگی و اطلاع رسانی و پاسخگویی تلفنی و حضوری به کارکنان
|
پاسخ تلفن ها و پاسخ مراجعین حضوری
|
پاسخ مکاتبات واحدهای تابعه دانشگاه و مکاتبه با آنها
|