ردیف
|
نوع فعالیت
|
تعداد
|
واحد مربوط به امور هیات علمی
|
1
|
مکاتبات اداری در امور هیأت علمی به صورت عادی و محرمانه ( اعم از: اعلام نیاز به وزارت، درخواست وام، ابلاغ ها، تعرفهK2، تاییدیه تحصیلی، گواهی اشتغال به کار، فوق العاده مدیریت، استعلام مطب، صلاحیت و هیات تخلفات و .....)
|
1261
|
2
|
صدور احکام کارگزینی هیأت علمی (اعم از: برقراری حقوق، مدیریت، ترفیع پایه، ارتقا، انتقال، ماموریت، تبدیل وضعیت، عائله مندی و اولاد، اشعه، سختی شرایط کار و ....)
|
1278
|
3
|
صدور قرارداد محرومیت از مطب هیات علمی
|
275
|
4
|
جذب و به کارگیری هیأت علمی متعهد خدمت و قراردادی
|
54
|
5
|
استخدام هیات علمی پیمانی
|
8
|
6
|
ارتقای مرتبه هیات علمی
|
12
|
7
|
پایان تعهدات هیات علمی
|
25
|
8
|
بازخرید و بازنشستگی هیات علمی
|
13
|
واحد مربوط به امور استخدام
|
9
|
استخدام مابقی افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 99
|
63
|
10
|
استخدام موردی پزشکان متخصص
|
11
|
11
|
مکاتبات اداری به صورت عادی و محرمانه ( اعم از: معرفی نامه ها، ابلاغ ها، تاییدیه تحصیلی، گواهی اشتغال به کار، محرومیت از مطب، استعلام مطب و .....)
|
2000
|
12
|
انجام کلیه مکاتبات و فرایندهای معرفی به هیات تخلفات، ابلاغ رای، اجرای احکام صادره
|
150
|
13
|
انجام امور مربوط به دورکاری بانوان
|
15
|
14
|
انجام امور مربوط به قانون جوانی جمعیت
|
20
|
15
|
انجام امور مربوط به آراء دیوان
|
12
|
امور مربوط به صدور احکام
|
16
|
تعداد احکام صادره( اعم از: ارتقاء رتبه، ارتقاء طبقه، برقراری عائله مندی و اولاد، افزایش حقوق و...
|
3051
|
17
|
انجام کلیه مکاتبات مربوطه به صدور احکام
|
260
|
18
|
بررسی پرونده های پرسنلی
|
130
|
19
|
بررسی و تاییدیه درخواستهای سامانه مهندسی مشاغل
|
170
|
20
|
بازید از واحدهای تابعه
|
5
|
امور مربوط به واحد ارزیابی عملکرد
|
21
|
بررسی و تایید نهایی فرم های ارزیابی عملکرد کارکنان در سامانه ارزیابی عملکرد
|
6000
|
22
|
صدور گواهی تایید نمرات ارزشیابی جهت ارتقا رتبه
|
1800
|
23
|
بررسی پرونده کارکنان انتقالی(ورودی-خروجی)
|
150
|
24
|
ایجاد تغییرات در سامانه ارزیابی( فعال سازی رابط ارزیابی-ارزیابی کننده-تاییدکننده)
|
50
|
25
|
رفع اشکال فرم های ارزیابی عملکرد در سامانه
|
2500
|
26
|
ثبت نمرات ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه در سیستم پرسنلی احکام از سال 1390 لغایت 1400
|
1800
|
27
|
پیگیری و گزارش گیری دائم از مراکز جهت ارسال فرم های ارزیابی سال 1401 به اداره ارزشیابی ستاد
|
6000
|
28
|
پیگیری و اطلاع رسانی به مراکز جهت شروع مرحله اول تا سوم ارزیابی عملکرد
|
---
|
29
|
تهیه گزارش بازخورد ارزیابی عملکرد و ارسال به مراکز
|
---
|
امور مربوط به واحد امور قراردادی ها
|
30
|
تعداد احکام قراردادی های صادره شده( اعم از: ارتقاء رتبه، ارتقاء طبقه، برقراری عائله مندی و اولاد، افزایش حقوق و...
|
1097
|
31
|
انجام کلیه مکاتبات مربوطه امور قراردادی ها
|
2200
|
32
|
افراد بکارگیری شده به صورت قراردادی و شرکتی
|
48
|
امور مربوط به واحد جذب نیروی طرحی و ضریب k
|
33
|
مکاتبات اداری در امور هیأت علمی به صورت عادی و محرمانه ( اعم از: اعلام نیاز به وزارت، گواهی اشتغال به کار، استعلام بخشنامه از وزارت، درخواست اعلام نظر از معاونت های تخصصی در خصوص مشمولین، مکاتبه با بودجه، ارسال جدول زمان بندی توزیع پزشک و دندانپزشک، تایید گواهی مشمولین، دعوت به جلسه و .....)
|
613
|
34
|
صدور احکام کارگزینی مشمولین طرح و ضریبk
|
130
|
35
|
استعلام تک فرزندی مشمولین از ثبت احوال
|
15
|
36
|
گواهی اشتغال به کار
|
180
|
37
|
صدور گواهی عدم نیاز غیر از ساعت اداری
|
105
|
38
|
اعلام تسویه حساب با مشمولین
|
143
|
39
|
پایان تعهدات هیات علمی
|
25
|
40
|
صدور ابلاغ طرحی و ضریب k
|
479
|
41
|
صدور ابلاغ تمدید طرح و تمدید تعهدات متخصصین
|
224
|
42
|
صدور گواهی پایان طرح
|
302
|
43
|
صدور گواهی توقف از طرح
|
87
|
44
|
صدور گواهی معاف از طرح
|
56
|
45
|
اعلام پایان تعهدات متخصصین به درمان
|
56
|
امور مربوط به واحد بازنشستگی
|
46
|
مکاتبات اداری مربوط به بازنشستگی
|
750
|
47
|
صدور احکام برقراری حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران (اعم از: برقراری حقوق، مدیریت، و اصلاحیه های احکام آنان
|
250
|
48
|
بررسی پروندها کارکنان (انتقال کسور از صندوق های تامین اجتماعی به خدمات کشوری و بالعکس- تعیین بدهی کسورات رزمندگان و سربازی و دستیاری – تعیین بدهی خلا های بیمه کارکنان)
|
500
|
49
|
تشکیل پرونده بازنشستگی
|
250
|
50
|
صدور احکام کارگزینی بازنشستگان (صفر)
|
250
|
امور مربوط به واحد کامپیوتر
|
51
|
مکاتبات اداری
|
96
|
52
|
مکاتبه با آذرخش به صورت تیکت
|
454
|
53
|
سوپروایزر برنامه احکام حداقل چهار ساعت در روز
|
میانگین روزانه 10 مورد
|
54
|
سوپروایزر سامانه کارکنان
|
میانگین روزانه 10 مورد
|
55
|
سوپروایزر سامانه برنامه ریزی و هماهنگی با واحدها و وزارت متبوع
|
--
|
56
|
سوپروایزر سامانه شرکتی ها و هماهنگی با واحد پشتیبانیو واحدها و وزارت متبوع
|
--
|
57
|
ارتباط با وزارت جهت بررسی و رفع مشکلات کلیک ویو
|
به طور دائم و روزانه
|
58
|
انجام امور مربوط به سامانه hop
|
ماهانه
|
59
|
بک آپ حراست
|
ماهانه
|
60
|
نگهداری سرور های منابع انسانی
|
--
|
61
|
ارسال آمار پرسنل به صورت دائمی به واحدهای درخواست کننده
|
--
|
62
|
دریافت و تغذیه اطلاعات نیروهای ورودی به سازمان با هماهنگی کارشناس نقل و انتقال
|
--
|
63
|
ارسال اطلاعات نیروهای خروجی از سازمان با هماهنگی با کارشناس نقل و انتقال
|
--
|
64
|
هماهنگی و پیگیری نیروهای شرکتی با کارشناسان وزارت متبوع و دانشگاه های علوم پزشکی کشور.
|
--
|
65
|
هماهنگی و اطلاع رسانی در خصوص برنامه احکام به واحد ها
|
--
|
67
|
هماهنگی و پیگیری امور اداری و کارگزینی با شرکت آذرخش.
|
--
|
68
|
امضای الکترونیک (اتوماسیون احکام ) در سال 1401 راه اندازی شد.
|
--
|
69
|
برگزاری جلسات آموزشی در جهت بهبود روند اتوماسیون احکام
|
--
|
امور مربوط به واحد جذب ایثارگران
|
70
|
کلیه امور مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران
|
400
|
71
|
کلیه امورتبدیل وضعیت کارکنان (اعم از پیمانی، آزمایشی و قطعی)
|
200
|
72
|
کلیه امور جذب بهورزان
|
40
|
73
|
کلیه امور مربوط به مشاغل چند پیشه(مکاتبات،جلسات، مصاحبه...)
|
30
|
74
|
بررسی احکام تاکستان
|
600
|
75
|
کلیه امور مربوط به صدور،تمدید و تجدید پروانه کار اتباع و هماهنگی با مراجع ذیصلاح
|
20
|
76
|
انواع مکاتبات اعم از صدور گواهی اشتغال، معرفی نامه بیمه و...
|
300
|
77
|
بررسی احکام مناطق محروم و پاسخگوئی مربوطه
|
700
|
78
|
برگزاری جلسات توجیهی با نمایندگان واحدها و پاسخگوئی به ابهامات آنان
|
تقریبا همه روزه
|
امور مربوط به واحد حضور و غیاب و پایش عملکرد
|
به روز رسانی فرایندهای منابع انسانی و انجام اصلاحات مورد نیاز
|
پایش عملکرد مدیریت منابع انسانی تمامی واحدهای تابع دانشگاه براساس استانداردهای موجود و محاسبات شاخص های عملکردی نیروی انسانی
|
ساماندهی برنامه تردد آذرخش و اصلاح اطلاعات پرسنل و رفع خطاهای آن از طریق تعاملات و ارتباطات با شرکت آذرخش
|
ساماندهی شیفت درگردش ویژه نیروهای رادیولوژی و پرستاری و انتظامات
|
بررسی ثبت دستی ورود و خروج در سامانه تردد و گزارش گیری این نوع ثبت ها از سامانه و پیشبرد آن به سمت سامانهای شدن با ایجاد محدودیت های موجود
|
بررسی کلیه گزارشات ارسال شده به امور مالی
|
بررسی دسترسی شیفت های مجاز برای واحد مربوطه
|
بررسی دقیق ورود و خروج کارکنان، تذکر به افراد در صورت تعجیل و تاخیر، استفاده از مرخصی شخصی و ماموریت اداری
|
بررسی فرایند های کاری کارگزینی(تردد) به صورت حضوری از کلیه واحدها و ارائه آموزش کار با سامانه تردد آذرخش
|
برگزاری جلسات آموزشی و رفع اشکال برای کلیه واحدها
|
امور مشترک کلیه واحدها مستقر در مدیریت منابع انسانی
|
هماهنگی و پیگیری امور اداری و کارگزینی و ارزشیابی با شرکت آذرخش.
|
هماهنگی و پیگیری امور اداری با سازمان های نظام پزشکی و تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری.
|
هماهنگی و اطلاع رسانی و پاسخگویی تلفنی و حضوری و واحدهای تابعه دانشگاه.
|
هماهنگی و پیگیری نامه ها از امور اداری، مالی و کارگزینی واحدها.
|
بارگذاری مستندات در سامانه hop وزارت متبوع و دریافت امتیاز کامل
|
هماهنگی و پیگیری آیین نامه ها با کارشناسان وزارت متبوع و دانشگاه های علوم پزشکی کشور.
|
هماهنگی و پیگیری امور اداری با دفتر حقوقی، حراست، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و هیات بدوی انتظامی دانشگاه.
|
بازدید از واحدهای تابعه
|
|