عملکرد مدیریت منابع انسانی دانشگاه

                                              از تاریخ 1 فروردین 1401 لغایت 29 اسفند 1401

ردیف

نوع فعالیت

 

تعداد

 

واحد مربوط به امور هیات علمی

1

مکاتبات اداری در امور هیأت علمی به صورت عادی و محرمانه  ( اعم از: اعلام نیاز به وزارت، درخواست وام، ابلاغ ها، تعرفهK2، تاییدیه تحصیلی، گواهی اشتغال به کار، فوق العاده مدیریت، استعلام مطب، صلاحیت و هیات تخلفات و  .....)

1261

2

صدور احکام کارگزینی هیأت علمی (اعم از: برقراری حقوق، مدیریت، ترفیع پایه، ارتقا، انتقال، ماموریت، تبدیل وضعیت، عائله مندی و اولاد، اشعه، سختی شرایط کار و ....)

1278

3

صدور قرارداد محرومیت از مطب هیات علمی

275

4

جذب و به کارگیری هیأت علمی متعهد خدمت و قراردادی

54

5

استخدام هیات علمی پیمانی

8

6

ارتقای مرتبه هیات علمی

12

7

پایان تعهدات هیات علمی

25

8

بازخرید و بازنشستگی هیات علمی

13

واحد مربوط به امور استخدام

9

استخدام مابقی افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 99

63

10

استخدام موردی پزشکان متخصص

11

11

مکاتبات اداری به صورت عادی و محرمانه  ( اعم از: معرفی نامه ها، ابلاغ ها، تاییدیه تحصیلی، گواهی اشتغال به کار، محرومیت از مطب، استعلام مطب و  .....)

2000

12

انجام کلیه مکاتبات و فرایندهای معرفی به هیات تخلفات، ابلاغ رای، اجرای احکام صادره

150

13

انجام امور مربوط به دورکاری بانوان

15

14

انجام امور مربوط به قانون جوانی جمعیت

20

15

انجام امور مربوط به آراء دیوان

12

امور مربوط به صدور احکام

16

تعداد احکام صادره( اعم از: ارتقاء رتبه، ارتقاء طبقه، برقراری عائله مندی و اولاد، افزایش حقوق و...

3051

17

انجام کلیه مکاتبات مربوطه به صدور احکام

260

18

بررسی پرونده های پرسنلی

130

19

بررسی و تاییدیه درخواستهای سامانه مهندسی مشاغل

170

20

بازید از واحدهای تابعه

5

امور مربوط به واحد ارزیابی عملکرد

21

بررسی و تایید نهایی فرم های ارزیابی عملکرد کارکنان در سامانه ارزیابی عملکرد

6000

22

صدور گواهی تایید نمرات ارزشیابی جهت ارتقا رتبه

1800

23

بررسی پرونده کارکنان انتقالی(ورودی-خروجی)

150

24

ایجاد تغییرات در سامانه ارزیابی( فعال سازی رابط ارزیابی-ارزیابی کننده-تاییدکننده)

50

25

رفع اشکال فرم های ارزیابی عملکرد در سامانه

2500

26

ثبت نمرات ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه در سیستم پرسنلی احکام از سال 1390 لغایت 1400

1800

27

پیگیری و گزارش گیری دائم از مراکز جهت ارسال فرم های ارزیابی سال 1401 به اداره ارزشیابی ستاد

6000

28

پیگیری و اطلاع رسانی به مراکز جهت شروع مرحله اول تا سوم ارزیابی عملکرد

---

29

تهیه گزارش بازخورد ارزیابی عملکرد و ارسال به مراکز

---

امور مربوط به واحد امور قراردادی ها

30

تعداد احکام قراردادی های صادره شده( اعم از: ارتقاء رتبه، ارتقاء طبقه، برقراری عائله مندی و اولاد، افزایش حقوق و...

1097

31

انجام کلیه مکاتبات مربوطه امور قراردادی ها

2200

32

افراد بکارگیری شده به صورت قراردادی و شرکتی

48

امور مربوط به واحد جذب نیروی طرحی و ضریب k

33

مکاتبات اداری در امور هیأت علمی به صورت عادی و محرمانه  ( اعم از: اعلام نیاز به وزارت، گواهی اشتغال به کار، استعلام بخشنامه از وزارت، درخواست اعلام نظر از معاونت های تخصصی در خصوص مشمولین، مکاتبه با بودجه، ارسال جدول زمان بندی توزیع پزشک و دندانپزشک، تایید گواهی مشمولین، دعوت به جلسه و .....)

613

34

صدور احکام کارگزینی مشمولین طرح و ضریبk

130

35

استعلام تک فرزندی مشمولین از ثبت احوال

15

36

گواهی اشتغال به کار

180

37

صدور گواهی عدم نیاز غیر از ساعت اداری

105

38

اعلام تسویه حساب با مشمولین

143

39

پایان تعهدات هیات علمی

25

40

صدور ابلاغ طرحی و ضریب k

479

41

صدور ابلاغ تمدید طرح و تمدید تعهدات متخصصین

224

42

صدور گواهی پایان طرح

302

43

صدور گواهی توقف از طرح

87

44

صدور گواهی معاف از طرح

56

45

اعلام پایان تعهدات متخصصین به درمان

56

امور مربوط به واحد بازنشستگی

46

مکاتبات اداری  مربوط به بازنشستگی

750

47

صدور احکام برقراری حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران (اعم از: برقراری حقوق، مدیریت، و اصلاحیه های احکام آنان

250

48

بررسی پروندها کارکنان (انتقال کسور از صندوق های تامین اجتماعی به خدمات کشوری و بالعکس- تعیین بدهی کسورات رزمندگان و سربازی و دستیاری تعیین بدهی خلا های بیمه کارکنان)

500

49

تشکیل پرونده بازنشستگی

250

50

صدور احکام کارگزینی بازنشستگان (صفر)

250

امور مربوط به واحد کامپیوتر

51

مکاتبات اداری

96

52

مکاتبه با آذرخش به صورت تیکت

454

53

سوپروایزر برنامه احکام حداقل چهار ساعت در روز

میانگین روزانه 10 مورد

54

سوپروایزر سامانه کارکنان

میانگین روزانه 10 مورد

55

 سوپروایزر سامانه برنامه ریزی و هماهنگی با واحدها و وزارت متبوع

--

56

سوپروایزر سامانه شرکتی ها و هماهنگی با واحد پشتیبانیو واحدها و وزارت متبوع

--

57

ارتباط با وزارت جهت بررسی و رفع مشکلات کلیک ویو

به طور دائم و روزانه

58

انجام امور مربوط به سامانه hop

ماهانه

59

بک آپ حراست

ماهانه

60

نگهداری سرور های منابع انسانی

--

61

ارسال آمار پرسنل به صورت دائمی به واحدهای درخواست کننده

--

62

دریافت و تغذیه اطلاعات نیروهای ورودی به سازمان با هماهنگی کارشناس نقل و انتقال

--

63

ارسال اطلاعات نیروهای خروجی از سازمان با هماهنگی با کارشناس نقل و انتقال

--

64

هماهنگی و پیگیری نیروهای شرکتی با کارشناسان وزارت متبوع و دانشگاه های علوم پزشکی کشور.

--

65

هماهنگی و اطلاع رسانی در خصوص برنامه احکام به واحد ها

--

67

هماهنگی و پیگیری امور اداری و کارگزینی با شرکت آذرخش.

--

68

امضای الکترونیک (اتوماسیون احکام ) در سال 1401 راه اندازی شد.

--

69

برگزاری جلسات آموزشی در جهت بهبود روند اتوماسیون احکام

--

امور مربوط به واحد جذب ایثارگران

70

کلیه امور مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

400

71

کلیه امورتبدیل وضعیت کارکنان (اعم از پیمانی، آزمایشی و قطعی)

200

72

کلیه امور جذب بهورزان

40

73

کلیه امور مربوط به مشاغل چند پیشه(مکاتبات،جلسات، مصاحبه...)

30

74

بررسی احکام تاکستان

600

75

کلیه امور مربوط به صدور،تمدید و تجدید پروانه کار اتباع و هماهنگی با مراجع ذیصلاح

20

76

انواع مکاتبات اعم از صدور گواهی اشتغال، معرفی نامه بیمه و...

300

77

بررسی احکام مناطق محروم و پاسخگوئی مربوطه

700

78

برگزاری جلسات توجیهی با نمایندگان واحدها و پاسخگوئی به ابهامات آنان

تقریبا همه روزه

امور مربوط به واحد حضور و غیاب و پایش عملکرد

به روز رسانی فرایندهای منابع انسانی و انجام اصلاحات مورد نیاز

 

پایش عملکرد مدیریت منابع انسانی تمامی واحدهای تابع دانشگاه براساس استانداردهای موجود و محاسبات شاخص های عملکردی نیروی انسانی

ساماندهی برنامه تردد آذرخش و اصلاح اطلاعات پرسنل و رفع خطاهای آن از طریق تعاملات و ارتباطات با شرکت آذرخش

ساماندهی شیفت درگردش ویژه نیروهای رادیولوژی و پرستاری و انتظامات

بررسی ثبت دستی ورود و خروج در سامانه تردد و گزارش گیری این نوع ثبت ها از سامانه و پیشبرد آن به سمت سامانه­ای شدن با ایجاد محدودیت های موجود

بررسی کلیه گزارشات ارسال شده به امور مالی 

بررسی دسترسی شیفت های مجاز برای واحد مربوطه

بررسی دقیق ورود و خروج کارکنان، تذکر به افراد در صورت تعجیل و تاخیر، استفاده از مرخصی شخصی و ماموریت اداری

بررسی فرایند های کاری کارگزینی(تردد) به صورت حضوری از کلیه واحدها و ارائه آموزش کار با سامانه تردد آذرخش

برگزاری جلسات آموزشی و رفع اشکال برای کلیه واحدها

امور مشترک کلیه واحدها مستقر در مدیریت منابع انسانی

هماهنگی و پیگیری امور اداری و کارگزینی و ارزشیابی با شرکت آذرخش.

هماهنگی و پیگیری امور اداری با سازمان های نظام پزشکی و تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری.

هماهنگی و اطلاع رسانی و پاسخگویی تلفنی و حضوری و واحدهای تابعه دانشگاه.

هماهنگی و پیگیری نامه ها از امور اداری، مالی و کارگزینی واحدها.

بارگذاری مستندات در سامانه hop وزارت متبوع و دریافت امتیاز کامل

هماهنگی و پیگیری آیین نامه ها با کارشناسان وزارت متبوع و دانشگاه های علوم پزشکی کشور.

هماهنگی و پیگیری امور اداری با دفتر حقوقی، حراست، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و هیات بدوی انتظامی دانشگاه.

بازدید از واحدهای تابعه

 

 

 


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0