نام : فاطمه

        نام خانوداگی: محمودی
         سمت: مسئول امور مالی بیمارستان
          کارشناس حسابداری
     نام: رسول
         نام خانوادگی: اميني
         سمت: مسئول حسابدار
         کارشناس ارشد حسابداری
     نام:خانم
         نام خانوادگی: قلی زاده
        سمت: حسابدار
        کارشناس حسابداری


     نام :مجید

        نام خانوداگی: محمد خانی

      سمت: حسابدار

      کارشناس 

    شرح وظایف و اختیارات

    الف: برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی در چهارچوب استانداردهای حسابداری و حسابرسی و همچنین مقررات و قوانین موجود
    در آیین نامه و دستور العملهای مصوب  امور مالی

    ب: تهیه صورت های مالی سالیانه

    ج: تهیه و تنظیم بودجه سالیانه

    د: ایجاد هماهنگی و نظارت بر پرسنل امور مالی برای انجام کلیه امور محوله واحد های  زیر مجموعه

    حوزه ریاست اداره منابع مالی وحسابداری شامل:

     

    الف - جمعداری اموال و حسابداری دارایی های ثابت - پرسنل: آقای حبیب مرادی

    ب - رسیدگی اسناد- پرسنل: خانم فاطمه حبیبی


    الف- جمعداری اموال و حسابداری دارایی های ثابت

    طراحی ،توسعه ،استقرار و بروزآوری سیستم جمعداری اموال و حسابداریدارایی های ثابت بیمارستان

    ب - رسیدگی اسناد

    طراحی ،توسعه،تدوین ،استقرار و بروزآوری مجموعه دستورالعملها،چارچوب ها و آیین نامه ها ی رسیدگی و کنترل مالی و حسابداری و تهیه
    ابزار ها وتکنیک ها
    و مجموعه فرم ها و فرمت ها و رویه های مورد نیاز برای رسیدگی به اسناد وبررسی فعالیت های مالی و حسابداری بیمارستان با هماهنگی
    و تعامل با واحد ها ومراکز ذیربط

    انجام سایر وظایف و امور محوله بنا به شرایط و اقتضائات مختلف سازمانی و محیطی بیمارستان

    اداره / واحد رسیدگی و جمعداری اموال شامل:

    واحد بودجه و گزارشات

     1- طراحی ،توسعه ،استقرار و به روز آوری نظام بودجه ریزی و بودجهبندی و کنترل بودجه بیمارستان به روش بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر مدل ها
    استانداردها
    تکنیک ها و رویکردهای روز و پذیرفته شده در کشور و در سطح بین المللی مرتبط با بیمارستانها

     2-طراحی ،توسعه ،استقرار و بروزآوری سیستم های حسابداری مدیریت بیمارستان به منظور شناسائی ،اندازه گیری ،جمع آوری ،طبقه بندی
     ارائه تفسیر
    وگزارشگیری اطلاعات مالی بیمارستان

     3-جمع آوری ،مطالعه و نگهداری کلیه تفاهم نامه ها و قراردادهایفیمابین بیمارستان و سازمان های بیمه گر

     4-ابلاغ و اطلاع رسانی بودجه های مصوب و یا تغییر یافته و اصلاحشده به بخش ها و واحد های ذیربط در بیمارستان 


    اداره / واحد حسابداری شامل:

     1-طراحی ،توسعه ،استقرار و بروز آوری سیستم های حسابداری و مالیمورد نیاز بیمارستان به منظور انجام فعالیت های مختلف حسابداری

     2-طراحی شیوه کدگذاری جهت حساب های مختلف مطابق با شرایط و نیازهای بیمارستان به نحوی که امکان تهیه انواع گزارش ها ایجاد گردد

     3-تهیه ،تنظیم و صدور کلیه اسناد حسابداری مورد نیاز

     4-تهیه لیست های بیمه و مالیات و ارسال آن به سازمان های مربوطهدر موعد قانونی

     5-ورود اطلاعات اسناد مالی صادر شده به نرم افزار حسابداری

     6-همکاری و هماهنگی با سایر واحد های مدیریت منابع مالی وحسابداری بیمارستان

     7- انجام کلیه فعالیتهای مرتبط با خزانه داری بیمارستان

    اداره توسعه درآمد و بیمهگری شامل:

     1- طراحی ،توسعه ،استقرار و بروز آوری سیستم توسعه درآمد وبیمه گریبیمارستان و جمع آوری ،مطالعه،طبقه بندی و نگهداری کلیه قوانین و مقررات
    دستورالعمل ها ،آیین نامه ها و بخش نامه های مرتبط باتعرفه خدمات بیمارستانی ،ضریب k و تعرفه سازمان های بیمه گر و ... و انجام کلیه اقدامات
    لازم به منظور کسب اطلاعاز آخرین وضعیت تعرفه های مذکور

     2- طراحی ،توسعه ،استقرار و بروز آوری سیستم ترخیص بیماران

     3- کنترل و تکمیل اسناد مالی مورد نیاز سازمان های بیمه گر با توجهبه نوع بیمه بیمار

     4- انجام سایر وظایف و امور محوله بنا به شرایط و اقتضائات مختلف سازمانی و محیطی بیمارستان

    آدرس پستی :بوئین زهرا- میدان امام رضا . بیمارستان امیرالمومنین(ع)
    تلفن تماس:  (34224825)(28)(98+)
    فکس: (34225386)(28)(98+)
    پست الکترونیکی:  hosamir@qums.ac.ir
    ساعت کار اداری :شنبه تا چهارشنبه 7:30 صبح الی 14:15- پنجشنبه 7:30 صبح الی 13:15


    6.1.9.0
    گروه دورانV6.1.9.0