• ساعت : ۰۷:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ 
بهره گیری از توان علمی و دانشی موسسه ملی تحقیقات سلامت در وزارت بهداشت
در جمع اعضای موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران:

بهره گیری از توان علمی و دانشی موسسه ملی تحقیقات سلامت در وزارت بهداشت

دکتر رحیمی استفاده از توان علمی مؤسساتی مانند موسسه ملی تحقیقات سلامت را در تهیه نقشه راه و توسعه و پیشبرد برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های وزارت بهداشت کمک دهنده دانست.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر رحیمی در دیدار با اعضای موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران گفت: نگاه وزارت بهداشت به مؤسسات علمی ازجمله موسسه ملی تحقیقات سلامت، نگاهی بر پایه احترام و کاملاً مبتنی بر نیاز علمی و شرایط سیستم است.

وی در ادامه افزود: در تعاریف ساختاری و مرزبندی کاری نیز می‌توان از طریق هم‌اندیشی موسسه ملی تحقیقات سلامت با مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت شیوه‌های نقش‌آفرینی را بررسی کرد.

دکتر رحیمی با اشاره به این نکته که تولی گری بدون ابزار امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: نقش تولیت، تولی گری و ابزارهای آن در وزارت بهداشت نیاز به بحث و گفتمان دارد.

وی همچنین اظهار کرد: مدیریت منابع و زنجیره تأمین از دیگر مواردی است که نیازمند تأمین شواهد علمی و اطلاعاتی برای تصمیم‌گیران در حوزه سلامت است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های موسسه ملی تحقیقات سلامت در این موضوع بهره‌مند شویم.

معاون وزیر بهداشت در خاتمه استفاده از توان علمی مؤسساتی مانند موسسه ملی تحقیقات سلامت را در تهیه نقشه راه و توسعه و پیشبرد برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های وزارت بهداشت کمک دهنده دانست.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0