• ساعت : ۱۲:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ 
مردم به نظام سلامت بسیار امیدوار هستند

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی با همراهی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و هیات همراه، از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید «نادر اسلامی» در روستای احمدآباد، از توابع شهرستان فیروزآباد بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر رحیمی با همراهی دکتر «حسین علی شهریاری» رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در سفر به مناطق مختلف استان فارس، با حضور در روستای احمدآباد از توابع شهرستان فیروزآباد، از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید «نادر اسلامی» بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن گفت و گو با رئیس این مرکز و حضور در بخش های مختلف آن، از نزدیک با نحوه ارائه خدمت در این مرکز آشنا شد.

همچنین دکتر رحیمی با مراجعان این مرکز خدمات جامع سلامت پیرامون میزان رضایتمندی آنان از چگونگی دریافت خدمات سلامت، دیدار و گفت و گو کرد.

او ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان این مرکز خدمات جامع سلامت، تلاش های آنان را در ارائه خدمات سلامت به مردم بسیار ارزشمند خواند و گفت: مردم با مشاهده خدمات، به شما امیدوار شده و شاهد امیدآفرینی در سطح جامعه هستیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0