• ساعت : ۱۰:۳۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ 
در ابلاغی از سوی وزیر بهداشت؛
روسای ۶ دانشگاه علوم پزشكی كشور منصوب شدند
 

وزیر بهداشت در ابلاغی و با اشاره به نامه دبیر کمیته صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هفتمین جلسه این کمیته، روسای ۶ دانشگاه علوم پزشکی کشور را منصوب کرد.

 

به گزارش وبدا، بر اساس این ابلاغ ها، دکتر امین زاده حسن لویی، دکتر فرهاد غلامی، دکتر قباد محمدی، دکتر سید محمد محمدی، دکتر علیرضا خسروپناه و دکتر محمد غلام نژاد به ترتیب به عنوان روسای دانشگاه های علوم پزشکی ارومیه، مازندران، کرمانشاه، آبادان، دزفول و کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند. 

 

ابلاغ های وزیر بهداشت به شرح زیر است: 

 

جناب آقای دکتر محمد امین ولی زاده حسنلویی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه

 

پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۶۴۰ مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۵ و با توجه به نامه شماره ۱۴۰۱/۷۰۳۰ دش مورخ ۱۴۰۰/۵/۵ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاهها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هفتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه منصوب می‌‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

 

جناب آقای دکتر فرهاد غلامی 

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران

 

پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۵۰۱ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۶ و با توجه به نامه شماره ۱۴۰۱/۷۰۳۰ دش مورخ ۱۴۰۱/۵/۵ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاهها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هفتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران منصوب می‌‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

 

 

جناب آقای دکتر قباد محمدی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه

 

پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۵۰۲ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۶ و با توجه به نامه شماره ۱۴۰۱/۷۰۳۰ دش مورخ ۱۴۰۱/۵/۵ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاهها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هفتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه منصوب می‌‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

 

جناب آقای دکتر سیدمحمد محمدی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان

 

پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۶۸۴ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ و با توجه به نامه شماره ۱۴۰۱/۷۰۳۰ دش مورخ ۱۴۰۱/۵/۵ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاهها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هفتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان منصوب می‌‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

 

جناب آقای دکتر علیرضا خسروپناه

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول

 

پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۵۶۴ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ و با توجه به نامه شماره ۱۴۰۱/۷۰۳۰ دش مورخ ۱۴۰۱/۵/۵ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاهها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هفتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول منصوب می‌‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

 

جناب آقای دکتر محمد غلام نژاد

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد

 

پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۶۴۰ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ و با توجه به نامه شماره ۱۴۰۱/۷۰۳۰ دش مورخ ۱۴۰۱/۵/۵ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاهها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و هفتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0