• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ 
آیت‌الله رئیسی؛
صمیمانه از كادر پزشكی، درمان و پرستاری تشكر می كنم
 

 

رئیس جمهور گفت: صمیمانه از کادر درمان که مجاهدانه و شبانه روزی از جان، زندگی، خانواده و سلامت خودشان گذشتند تا از سلامت مردم صیانت کنند و همچنین از کمک‌های مومنانه مردم سپاسگزاری می کنم.

 

 

به گزارش وبدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جریان بیست و ششمین سفر استانی دولت مردمی، در دیدار جمعی از آحاد مختلف مردم خراسان شمالی، اهالی این استان را همسایگان امام رئوف و مردمانی بسیار با بصیرت، متدین، وفادار، با احساس مسئولیت و خونگرم دانست که در طول هزار سال گذشته روحیه پذیرایی از زائران امام رضا (ع) را داشته‌اند.

 

دکتر رئیسی در ادامه سخنانش با اشاره به آمار حدود ۷۰۰ نفره قربانیان ناشی از شیوع کرونا در ایام شروع به کار دولت مردمی افزود: امروز در حالی آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در کشورمان به شدت کاهش یافته که در برخی کشورها شاهد قربانی شدن روزانه چندصد نفر هستیم.

 

رئیس جمهور ادامه داد: به لطف خدا و به برکت دعا و همکاری مردم و از همه مهم‌تر به برکت مجاهدت‌های کادر درمانی و پرستاری کشور روزهایی را می‌گذرانیم که آمار قربانیان کرونا تک رقمی شده و بعضا صفر است. باید صمیمانه از کادر درمان که مجاهدانه و شبانه و روزی از جان، زندگی، خانواده و سلامت خودشان گذشتند تا از سلامت مردم صیانت کنند و همچنین از کمک‌های مومنانه مردم سپاسگزاری کنم.

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0