هنگام عضویت در سامانه و با وارد کردن کد ملی پیغاماطلاعات شما قبلا در سامانه ثبت شدهرا مشاهده میکنم؟
|
با وجود وارد کردن صحیح کد امنیتی با پیغام کد امنیتی اشتباه است مواجه می شوم ؟
|
هنگام بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل موفق به دریافت رمز عبور خود نمی شوم ؟
|
هنگام بازیابی رمز عبور از طریق پیامک با مشکلاتی مواجه می شوم ؟
|
برای اصلاح اطلاعاتی از پروفایل که قابل ویرایش نیست،به استثنای کد ملی چه اقدامی باید انجام داد ؟
|
جهت ویرایش کد ملی در سامانه چه اقدامی باید صورت گیرد؟
|
زمانی که برای مشاهده جزئیات برنامه اقدام می کنم ، لینک مربوطه کار نمی کند ؟
|
برای پیگیری امتیازات ثبت نشده دوره هایی که از طریق سامانه ثبت نام و شرکت کرده ام،چه کاری باید انجام دهم؟
|
مراحل ثبت گواهی های بازآموزی که قبل از راه اندازی سامانه دریافت کرده ام ، چیست؟
|
|