ذینفعان داخلی
|
انتظارات
|
دانشجویان و دستیاران
|
وجود امكانات آموزشی مناسب در مركز، برگزاري كلاس هاي آموزشی مطابق برنامه زمان بندی برنامه ريزي كشيک مطابق قوانين و مقررات
|
کارکنان
|
عدالت در پرداخت، دیده شدن، اخلاق و رفتار مناسب مدیران ، ضمانت و امنیت شغلی، مسیر ارتقاء شغلی، ارتقا شغلی ، تفاوت در رسته های شغلی، امکانات و مزایای رفاهی، هماهنگی بین مسئولین در تصمیم گیری ها، پرداخت به موقع، ایمنی فضای کار، ارگونومی، مشارکت در تصمیم گیری، شفافیت، اطلاع رسانی مناسب، صداقت، احترام متقابل، دسترسی به مدیران ارشد، پاسخ بموقع به درخواست، ثبات در تصمیم گیری
|
پزشکان
|
انعطاف پذیری، امکانات رفاهی، احترام از سمت سازمان و پرسنل، اطلاع رسانی، پرداخت به موقع، اتاق استراحت، رختکن، کیفیت و تنوع غذا، کیفیت محل اقامت، رعایت عدالت در تقسیم امکانات،
|
پیمانکاران
|
اجراي به موقع تعهدات، برگزاري مناقصات و مزايده هاي قانونی و بصورت عادلانه و ايجاد فرصتهاي برابر، اطلاع رسانی مناسب و به موقع در خصوص مناقصات و مزايده ها، ایجاد بستر مناسب براي توسعه فعاليتها و مشاركتها و توسعه قراردادها
|
ذینفعان خارجی
|
انتظارات
|
خیرین
|
احترام، شفافیت، اطلاع رسانی، مشارکت در تصمیم گیری ها، تجلیل و قدردانی، استفاده کمک های خیریه ( برای کالاها و تجهیزات سرمایه ای با نصب پلاک همراه اسامی خیرین)، تخفیف برای بیماران معرفی شده بر اساس ضوابط
|
دانشگاه
|
رضایتمندی مشتریان، کیفیت درمان، خودکفایی، رضایتمندی پزشکان، رضایتمندی کارکنان، درآمدزایی، رعایت استانداردها، رسیدگی به شکایات، رعایت دستورالعمل های ابلاغی، اطلاع رسانی، ارائه آمارهای دقیق، پاسخگویی، مداخله در تصمیم گیری ها ، تنوع خدمت در راستای ماموریت تخصصی مرکز
|
بیماران
|
خدمت با کیفیت، قیمت مناسب، دسترسی مناسب، اخلاق و رفتار مناسب، رضایتمندی، تجربه درمان با کیفیت و جامع ، امکانات رفاهی مناسب، هتلینگ مناسب، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، غذای مناسب، ویزیت به موقع جهت تعیین و تکلیف روند درمان یا ترخیص
|
همراهان بیمار
|
اطلاع رسانی، ویزیت به موقع، دریافت خدمات همراه با قیمت مناسب، اخلاق و رفتار مناسب، تناسب هزینه و خدمات، جامعیت درمان، قیمت مناسب درمان، دریافت خدمات کمک پرستاری توسط پرسنل خود بیمارستان
|
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
|
رعايت حقوق بيماران ، ارائه آمار و اطلاعات و گزارشات مورد نياز، رعايت تعرفه هاي مصوب، پذيرش بی قيد و شرط بيماران اورژانس، همسويی برنامه های مرکز با استراتژيهاي وزارت بهداشت و درمان كشور، رعايت بخشنامه ها و دستورالعمل ها
|
پزشکي قانوني
|
رعايت مقررات در ارائه خدمات ، پاسخگويی مناسب و به موقع به نامه ها و درخواستهاي پزشكی قانونی، رعايت حقوق بيماران توسط كاركنان درمانی ، رعايت قوانين و دستورالعملهاي مرتبط با ارائه خدمات پزشكی، رعايت قوانين پزشكی قانونی
|
سازمانهای بیمه گر
|
ارسال به موقع اسناد ارائه خدمات، پذيرش بی قيد و شرط بيمه شدگان توسط سازمانهای بیمه گر پایه، رعايت تعرفه هاي مصوب، رعايت بخشنامه و مقررات سازمانهاي بيمه گر، رعايت حقوق بيماران، ارائه خدمات مطلوب و مناسب تشخيصی درمانی به بيمه شدگان
|
شهرداری
|
تفكيک صحيح پسماند ها و بی خطر سازي زباله هاي بيمارستانی، انتقال به موقع اجساد
|
اداره آب، برق، گاز و مخابرات
|
صرفه جویی در مصرف انرژی، پرداخت به موقع قبوض، دفع مناسب فاضلاب مرکز
|
اداره کل ثبت احوال
|
صدور به موقع گواهی ولادت، رعایت بخشنامه ها و دستورالعملهای سازمان، شناسایی صحیح بیماران و اطمینان از هویت مراجعین هنگام صدور گواهی ولادت، ثبت دقیق مشخصات والدین و نوزاد
|
رسانه ها
|
همکاری در جهت ارتقا سواد سلامت جامعه،همکاری جهت تولید برنامه های نظام سلامت ، همکاری در جهت ترویج جوانی جمعیت و فرزند آوری
|